Forum PvP Arena

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Woj/Lucznik/Mag - dyskusja o balansie.
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PvP Arena Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qrak
:)
:)



Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:00, 21 Lis 2007    Temat postu: Woj/Lucznik/Mag - dyskusja o balansie.

W tym temacie mozna sie wypowiadac na temat balansu i pisać swoje gorzkie żale o danej klasie. Pisanie w innym miejscu na forum niz to równa sie z ostrzeżeniem +1 i kasacją tematu.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZjemCiChleb




Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 1:08, 22 Lis 2007    Temat postu:

Wypowiem sie tak.
Luk-mimo ze gram lukiem, to mozna by trochce luka uciac zeby nie strzelal z tak daleka, albo niech stzrela ale niech bedzie np 60% szansy na trafienie.
Wojownik-tak sie na niego skarza, a od czego jest hid, butle??? walicie hity po 60-80hp.
Mag-moze lekko uwalony, ale jak wali kombo to po 100h spokojnie sciaga moga dac parla i sie wyleczyc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ajo




Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:35, 22 Lis 2007    Temat postu:

Jak narazie gram i mam same porażki Jezyk łukiem..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
K0wcio




Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:47, 23 Lis 2007    Temat postu:

hmm chleb... woj wali takie hity tylko jest taki pewien problem ze woj zeby uderzyc musi byc przy kims a luk uciekajac caly czas wali. Butle hmm no pomagaja, ale mysle ze nie bardzo.. Hide? dostaniesz od luka hita za 7x hp + 3x hp nastepny z truta, luk jest za toba i sie schowaj. A poza tym jak ktos chociaz troche ogarnia pvp to odrazu wie ze ofiara sie schowala - bind tracking i co Ci po hidzie? Ja gram wojem i jesli chodzi o maga to z czystym sumieniem moge powiedziec ze mag nie ma szans z lukiem prawie zadnych, z wojem jakies tam ma ale nikle. Mag powinien byc stanowczo wzmocniony, ale zeby nie bylo tak jak poprzednio ze na golasa bedzie mogl przejechac kazdego bo bedzie walil czary po 70hp i do tego z taka szybkoscia, bo przed uwaleniem maga jak ktos nie mial 200hp to mogl poprostu oddac stuff bez walki.
Wracając do luka, mysle ze pomysl ze zmniejszeniem dystansu z jakiego luk moze oddac strzal jest calkiem niezly, ale wedlug mnie powinno sie uwalic dmg luka o 50%. Popatrzcie, dobry woj walnie lukowi hita za 80. Obecnie luk wojowi tez takiego moze walnac. Tylko ze luk jak ma malo hp to ucieka i sie leczy i musi miec laga, nie ogarnia albo ma myszke zepsuta tudzież na drzewa wpadnie lub mu sie client wysypie zeby nie uciec albo sie nie zdazyc wyleczyc. Natomiast jak woj ucieka to caly czas dostaje baty dalej. Niech nikt nie mowi ze woj ma hida i jak ktos umie to zrobi, bo gram w uo juz ponad 2 lata i troche expa mam, ani hide, ani bieganie wokol chatek i proby zaciagniecia luka do pomieszczenia aktualnie nie dzialaja. Wczoraj luk zabil mnie kiedy przy nim stalem i on stal przy mnie, mialem prawie 200str. To normalne? Jesli luk strzela w biegu to jego dmg powinien byc stanowczo zmniejszony.
Poza tym skumajcie akcje. Troche sie trzeba narobic zeby zrobic staty na maxa nie? Pomijajac stanowcza decyzje qraka odnosnie braku wzrostu stata z wiekiem, starci gracze ktorzy maja juz troche expa i online powinni miec cos z tego nie? A teraz jest akcja taka, ze woj 200 str ze statcupem zostaje przejechany przez luka ze statami po 110. Ostatnio kolega zaczal robic luka, ma staty 7x 7x i wali mi hity po 5x ]] sory;]
I dla mnie np to jest wielki bol, ze wlozylem w to wszystko troche serca i mnie teraz 19latek jedzie bez wysilku. Dobrze ze temat zostal zalozony przez qraka i moze sie tym zainteresuje. Mam nadzieje ze wiecej ludzi sie wypowie zgodnie z sumieniem, a nie zeby miec z tego najwieksze korzysci. Przeciez chodzi o to zeby kazdy mial przyblizone szanse...
Poki co czekam na decyzje odgorna, co bedzie dalej.. Mam nadzieje ze cos sie zmieni i wroce do gry.. Tymczasem wypowiadajcie sie..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qrak
:)
:)



Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:04, 23 Lis 2007    Temat postu:

Zgadzam sie z tym ze lucznik jest za mocny i do tego ma tego krytyka co przerywa leczenie. Musimy cos z tym zrobic (wy tez).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alvin




Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:35, 23 Lis 2007    Temat postu:

magiem combo 100hp ? explo juz wybucha odrazu ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
K0wcio




Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:07, 24 Lis 2007    Temat postu:

mysle ze gdyby dac magowi explo z opoznieniem, byloby lepiej tzn wieksze kombo:D. Ja jestem za

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
somini




Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:44, 26 Lis 2007    Temat postu:

pozowle se dopowiedziec cos o magu dotyczacego jego pvm . jego pvm wyglada tak lodowy demon licz jakies gowno i to wszystko przydalo by sie to jakos poprawic :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
somini




Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:28, 28 Lis 2007    Temat postu:

zal zal zal i jescze raz zal magiem w exp 40 lvl dostalem od woja hit 107 hp przydalo by sie cos zrobic z tym zwiekszyc prota czy cos :<

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
somini




Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:34, 30 Lis 2007    Temat postu:

i jescze raz zal mag to zal wychodze ubrany z magolami i od woja jak dziwka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 padam :F

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DYMO




Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:28, 27 Sty 2008    Temat postu:

Mianowicie dac magowi mozliwosc zalozenia kolczej zbroi to sie bedzie dobrze sprawdzac na lucznika jak i na woja jeszcze mozna wprowadzaicmozliwosc koxu anaty dla magow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KAN




Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:34, 27 Sty 2008    Temat postu:

to ja prosze o mozliwosc zakladania plyty lukiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DYMO




Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:45, 13 Lut 2008    Temat postu:

Dobra to ja sie tez wypowiem... miedzy magiem a lukiem nie mabalansu jak sie nie ubiore niewiem ile mialbym miec sily i tak padam od uka na3 hity. moze troche wiecej ar od skorek albo cos..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DYMO




Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:57, 14 Lut 2008    Temat postu:

Zrobcie cos z tym balansem bo mag bez unikatow nic warty nie jest...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qrak
:)
:)



Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:10, 15 Lut 2008    Temat postu:

Będzie zrobione.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PvP Arena Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin